Науково-методична проблема



Реалізація компетентнісного підходу на уроках фізики


Одним із шляхів оновлення змісту освіти й узгодження його із сучасними потребами, інтеграцією до європейського та світового просторів є орієнтація на формування компетентностей та створення ефективних механізмів їх упровадження.
 Актуальність поняття компонентності визначається тим, що саме компонентності є індикаторами, які дають змогу визначити готовність учня-випускника до життя, його подальшого особистого і суспільного розвитку.
Найважливіше завдання вчителя сьогодні   -- сформувати в учня  уміння вчитись, самому здобувати знання, на основі яких вирішуватти ті проблеми, що виникають у різних ситуаціях. Цьому повинна сприяти реалізація компетентнісного підходу на уроках, зокрема і на уроках фізики. 
Стрімкий час прогресу, наукових відкриттів потребує грамотних, освічених, компетентнісних особистостей, які здатні швидко реагувати на запити часу.


Компетентнісний підхід на уроках фізики передбачає:
- уміння учнів будувати та досліджувати фізичну модель;
- інтерпретувати отримані результати;
проводити досліди та експерименти з фізичними явищами та процесами;
- розв'язувати теоритичні та прикладні проблеми, пов'язані з реальними ситуаціями у житті.  
Компетентнісний підхід - це відповідь на вимоги часу, орієнтир національної системи освіти. 
Шляхи реалізації компетенції на уроках фізики:
- постановка експерименту (зацікавленість через здивування);
- задачі з професійним змістом;
- зв'язок фізики з життям;
- інтерактивні   методи та нетрадиційні уроки
- метод проектів
- застосування ІКТ. 


Використання цифрового вимірювального комплексу Еinstein™ у STEM-орієнтованому освітньому середовищі   
На уроці фізики 8 клас
 Демонстрація для вчителів фізики -- районний семінар на базі нашої школи 19 грудня. 

Немає коментарів:

Дописати коментар